2012. augusztus 28., kedd

C&A haul

A múlt héten sikerült beszerezni ezeket a kincseket. Nagyon megörültem, amikor az ékszeres állványhoz érve megláttam, hogy ismét 250 Ft-os akció van.

Rengeteg féle ékszer volt még, egyáltalán nem volt lefosztva, ami külön meglepett :D

És most lássuk, miket szereztem be.

 Csoportkép :)


 Türkizkék gyűrű
eredeti ár: 1790.-


 Ezüst színű fülbevaló
eredeti ár: 1490.-

Barna cérnás fülbevaló
eredeti ár: 1790.-

 Ezüst fehér karkötő
eredeti ár: 1790.-

 Ezüstös nyaklánc, fityegőkkel
eredeti ár: 1790.-

Hosszú, ezüst színű nyaklánc tollakkal, béke-jellel és angyalszárnnyal 
eredeti ár: 2290.-

Szerintem mind egytől egyig megérte a 250 Ft-ot. Teljes áron nem valószínű, hogy megvettem volna őket. Érdemes benézni gyakran a C&A-ba, hiszen gyakran árazzák le az ékszereket. Most is hallottam, amint az eladó egy hölggyel beszélgetett, és említette neki, hogy hamarosan ismét leárazzák az ékszereket, csak még nem tudja, hogy melyik darabokat. Ezért én biztos gyakran be fogok térni az üzletbe, nehogy a már lefosztott állvány várjon rám :)

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép türkizben is ez a gyűrű! :)
    Jó dolgokat vettél!

    VálaszTörlés